skönhetsömn vad är det?

2009-01-19 | 12:16:28 | Allmänt


God Dag vänner!

Sitter inne och värmer mig lite, idag är ingen bra dag.. Har verkligen inte sovit bra inatt, somnade jätte sent, runt halv 3 tiden och vaknade hela tiden av diverse saker, och drömde hemska mardömmar som gjorde mig helt grin färdig. Gick upp vid halv 9 och skulle släppa ut hästarna och ge dom mat innan jag skulle börja jobba i Receptionen kl 10. alltså hade jag 1,5h på mig att hinna göra det och fixa mig lite innan receptionen, men dröm och glöm tyckte Beninjame och Nischaala att jag skulle hinna till receptionen i tid. dom jäklarna stack. RAAAAAAAKT UT PÅ ÅKRARNA OCH NER TILL VATTNET.. Jaha ja, började att gå efter dom, men dom vägrade att stå stilla och sprang bara runt, höll på i ca. 40 min innan jag fick nog och gick och satte mig vid dörren och väntade in dom, 15 min sedan så stod dom äntligen stilla i närheten av mig, tar kraffoder i en hink och går iväg med den och ett grimmskaft, tog väl 5 min att få springa efter dom ytterligarne men dom kom tillslut. Jag va inte uppe i receptionen förens 10:45.  och tror ni då jag behövdes där idag? Näh såklart inte, så är hemma nu och ska upp och göra mat till dom strax.

Sedan är det så mycket snöblask ute så jag blir förbannad, as halt på vägarna och sladd får man vid minsta lilla bromsning, jätte tryggt va? Men nu hinner jag inte skriva mer, ska upp till receptionen och laga mat till killarna!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback