med kylan kommer förskyldningen..

2009-01-03 | 22:10:45 | Allmänt


God kväll vänner!

Pust, äntligen slutat jobba och hunnit lugna ner mig. Dagen har gått super bra, men är monstertrött nu. Inte så konstigt när jag hållit igång hela dagen visserligen. Tänkte ta och komma i säng innan 23 idag med eftersom jag ska upp och jobba imorgon igen. På måndag har jag inte stallet utan bara receptionen så då har jag bestämmt mig för att ta sovmorgon.. Ska bli skönt.

Känner att en förskyldning är på G, nyser stup i kvarten och näsan är täpp ena sekunden och rinnande den andra. Sedan börjat verka lite i vissa muskler, dålig greppkraft.. Så jag knarpar så mycket C-vitaminer jag kan i alla former just för tillfället. Hoppas att det inte bruter ut. Ska ju jobba jätte mycket nu fram tills den 20e då Ingela och Kjelle kommer hem ifrån Brasilien igen.

Hann med en kort tur på ca. 30 min på Morando tillsammans med mamma förut. Vill ha mycket tid att lägga ner på Morando, men dom närmaste dagarna kan det bli svårt, inte mer än 2h per dag. - Surt! Första dagen jag är helt ledig ska jag ta en lång tur, så han får springa mycket, han älskar´t. Förhoppningsvis så följer någon med mig, man pratar så mycket skit på hästryggen. hahaha, tror inte det är en ända tyst minut när man rider tillsammans med någon. Man pratar om allt och ingenting och grejer kan snabbt bli allvarliga, men diskussionen slutar direkt vi kommer tillbaka till stallet. Nej hörrni, nu ska jag ta och byta tvätt i maskinen. Har ett helt berg av tvätt (hur fasen får jag så mycket tvätt så fort? förstår inte, haha) .. magen kurrar med så kanske ska ta och kolla om det finns någon god frukt att mumsa på. Sedan blir det duschen och efter det - sängen, kommer somna som ett litet barn, himla skönt när det är så och jag slipper mina sömnproblem. U N D E R B A R T. Jag har börjat att dröma himla konstigt dock haha... men men! ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback