...

2009-01-23 | 12:47:18 | Allmänt


.. nyss vaknat, sovit som fasen somnade sent vaknar sent, inte så orimligt.
Dave messade mitt i natten och sa att han va i Dubai och mellanlandade hem till Stoke ifrån Thailand. Somnade genast om och började såklart drömma madrömmar om denna fruktansvärda flygplats, ouäck den är så förbannat äckligt snuskig. Ger mig rysningar av bara tanken..


Ska äta lite sedan ska jag springa ut till stallet och mocka sedan så ska jag packa en liten väska och åka iväg till stenungsund men eftersom jag ska jobba imorn och söndag så blir det till att åka hem rätt tidigt på dagen, lite skönt att det är lite flexibelt när jag kan börja på lördag, bara jag inte börjar senare än 3 men det ska allt kunna lösas.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback