bokning av flyg?

2009-01-19 | 22:51:04 | Allmänt


.. sitter här och funderar på om jag ska boka flyg eller inte, såklart menar jag till London.
Jag och Jonna ska ta en liten sväng ner nu i början av feb i 2-5 dagar hade vi tänkt oss. Så vi hinner fixa lite saker, sedan är det bara att vänta in och se hur det utvecklar sig.. Jag är så himla nyfiken, kan knappt bärga mig, kan det inte bli mars nu? Hoppas verkligen att detta blir av, kan inte tänka mig något annat, sålänge ingen av oss bangar helt plötsligt, men den tanken är nog lååååångt bort på oss båda två.

Har nyss ätit lite kiwi och kollar på tvn, funderar på att sätta på en film och sova är helt ny duschad och fräsch, så som det ska vara. Och jag som trodde jag va ledig imorn, såklart är jag inte ledig...  utan hade totalt glömt av att jag skulle ta Cissis pass imorn - SUCK!  Vill ha sovmorgon, kunna sova, sova, sova och återigen sova. Need it!
Snart kommer syrran hem och hälsar på med, den 6e kommer hon och Freddie hit. Då ska vi ut och fira min födelsedag (fyller ju år den 4e feb!) antar att vi går ut på lördagen. Säkert lite restaurang mys osv. saknar dig Petra! Gosh, snart är du snut, helt sinnes vad tiden går fort..

Efter jobbet så funderar jag på att ta en sväng in till Li och kolla på hennes nya väggar, han som bodde i lägenheten innan hade en hund som har rivit sönder alla tapeter och lite till.. Ser förjävligt ut och hon har väntat sen i sommras på att få det om tapeserat, dom skulle göra sovrummet och hallen imorgon, ska bli himla kul att se vilken skillnad det kommer bli, den kommer bli som ny helt klart. Nej hörrni, nu blir det till att somna till en film!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback