biosugen, som in i..

2009-01-24 | 21:17:56 | Allmänt


Sååouse, nu är maten i magen, göra mumsigt.. hur sent som hellst, men det ät lördag så jag kan få svulla både mat, godis och vad fasen jag vill vid denna tiden, sak samm lixom. Njut och va glad! När jag pratade med Li förut så bestämmde vi att vi ska gå på bio någon dag, och Valkyrie står högt upp på listan att se, typisk tjejfilm va? Nej inte direkt, men det intresserar både mig och Li, så den ska vi helt enkelt se. Löning nu så kommer nog inte bara bli en bio. Älskar att gå på bio det är så himla mysigt och filmerna är alltid bättre på bio, hur bra tv och ljud man än har!




Sedan så ser det ut som vi ska åka till IKEA på måndag redan, ska kolla efter lite grejer, sedan ev. åka in på bauhaus och köpa lite mer målarfärg.. Nej nu ska jag baka kladdkaka och slänga in den i ugnen - släppa in hästarna - duscha och bädda ner mig i soffan och glo film och bara ta´t lungt. Syrran kommer snart hit igen, bara 2 veckor kvar. Längtar lite mycket varje gång, och dom kommer ju med ett paket eftersom jag fyllt år när dom kommer med.. Extra roligt, jag tänkte göra smörgåstårta och tårta och bjuda på de på lördagen, för min älskade familj är den bästa och att vi är smörgåstårtegeekar BIG TIME hela högen, haha vi bara älskar´t. Men dock så äter jag ju ingenting som kommer från havet, inga skaldjur, ingen fisk, ingen rom, alltså mycket jag inte äter på en smörgåstårta, så mamma och jag har en egen som är utan sån nyttig skit.. Och den är dunder dunder dunder god.. Li kommer nog komma en sväng om hon inte jobbar och hon äter ju inte heller räkor osv. så hon kommer bli nöjd med min helt klart. Ivartfall så måste jag sluta tjöta nu. Kladdkak bakandet väntar jue (;  mummmaaa..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback