oh you´re so naive..

2009-02-03 | 11:15:58 | Allmänt


Får jag fortfarande säga godmorgon?
blev inte upp så tidigt som jag hade tänkt mig, men kom upp ca. 9.45 iaf. Varit och släppt ut hästarna och lite så, och jag mitt klant arsle glömde ta ut pengar till frisören idag, hon tar ju inte kort. Får ringa min chef och kolla om jag kan få ta ut så mycket på jobbet, lite för mycket egentligen men hon brukar vara snäll så hoppas hon är det idag med så hon inte vaknat på fel sida av sängen..

Sitter och mumsar på lite frukost för tillfället och tittar ut på hästarna som står och mumsar i ensilaget. Kallt ute idag, Morando har haft två fleecétäcken på sig inatt för att de va så kallt igår kväll och dom sa att det kunde bli så kallt som ner till -15? dom måste skojjat? ivartfall så va de redan -7 och min älskade polle ska inte få frysa, Pistol hade ett tjockt innetäcke så han gick de ingen nöd på. Vattnet hade frusit lite till is men hällde lite varmvatten på så de löste upp sig, så antar att de bara va i slangen och början av kranen.. Nej hörrni, nu måste jag ringa Ingela.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback