hejsan vinterland...

2009-02-11 | 14:01:22 | Allmänt



Åh, jag älskar när det är snö ute som verkligen får ligga kvar och som inte blir blaskig. (Iaf inte än och hållt sig flera dagar!) Och hur härligt som hellst när solen skiner, så underbart vackert är det ute just nu. Varje morgon när jag äter frukost så sitter jag och kikar ut på hästarna, eftersom vårat köksfönster är rakt ut över åkrarna. Brukar öppna fönsteret och sitta och prata lite med Nischaala som alltid kommer och ställer sig så nära hon kan. Bilden är ifrån imorse då jag precis satt mig vid köksbordet och hon har börjat närma sig. Ni som inte förstått vem Nischaala är så är det hon som är grå (antar att ni inte förstår om jag skriver på "hästspråk"? HAHA) 
Åt havregrynsgröt imorse, med sylt istället för sirap(jag som oftast har sirap till gröten, det är megagott). Att det kan vara så gott med havregrynsgröt på morgonen, mumma, me like! Om man skulle ta och hoppa i stall kläderna och gå ut i stallet kanske? Eller ta en promenad? Ouff, jag blir rastlös utav att inte jobba...... Något måste jag iva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback