Bodyart..

2009-02-24 | 15:08:31 | Allmänt


... Love it!

Nu har jag äntligen fått bokat en tid till min nästa gaddning, va inne hos Leif i fredags och bokade. 15/4   kl 12. YEEEY!
Har suttit och letat efter en bild på gaddningen jag har på ryggen så ni skulle få se vad jag ska fortsätta med, jag ska fortsätta på ryggen, ska bygga såå fint även fast jag är tjej. Vissa gillar de, andra inte och jag är en av dom som verkligen älskarT. Gör ju inte saken bättre av att min kusin är tatuerare och att hela min familj är gaddade och inte bara med en liten fjollig. Men nog om för nu måste jag börja tänka på refrängen, träningsväskan är packad, ipoden är laddad och bussen går om 20 min. Hörs när jag kommer hem senare ikväll, ciao.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback