middag hos mammsen.

2009-12-28 | 16:41:46 | Allmänt



Sitter med mina två stackars fingrar på högerhanden (pek och långfinger) som är fyllda med sprickor och slö kollar på tvn och knarkar handcreme det är inte alls speciellt skönt att ha sprickor i fingarna kan jag lova. Är rätt kall, har ju varit ute i stallet hela dagen, ingen fara när man är ute och i fart hela tiden mer så att man svettas än att man fryser då men nu när jag sitter still här inne i värmen hos syrran så fryser jag. Brrrrrr!

Ska dock strax ta och promenera bort till mamma och Håkan där dom bjuder på middag idag. Är en liten minipromenix på ca. 10 min bort till dom, har ju Rex med mig då jag är hundvakt, syrran jobbar kväll idag nämligen.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback