Creative ZEN X-Fi2

2009-12-26 | 21:16:12 | Allmänt


Det är -4 ute nu och saltbilarna är ute och saltar för fulla muggar. orangaljus som blinkar och har sig ute på vägen. Sitter ner gottad i den nya pläden älsk fick i julklapp från hans föräldrar, en fruktansvärt mysig pläd ifrån Chili. Jag är fullkomligt förälskad i den, ingen tvekan där inte. Har äntligen lyckats föra över musik ifrån datorn till mina nya mp3 som jag fick i julklapp av papi, en Creative ZEN X-Fi2. Den verkar helt okej, skönt med lite brytning ifrån iPod som jag haft innan och den ska tydligen ha väldigt bra ljud, hoppas på det. Har ju knappt hunnit testa den, men snäckorna man fick med till den är ivartfall bra, hade dom till mobilen när jag åkte ifrån mamma igår.



Min nya Creative ZEN X-Fi2 är nu proppfull med musik på dom 8GB som är, ska köpa ett minneskort så jag får ännu mera plats. Finns nämligen så man kan sätta i ett sådant! Roligt att man kan sätta bakgrunder på den va? (:



Pläääden, den är sinnes mjuk och kramgo OCH varm. Löve it!


Vi gick bort och handlade gotterier förut på turren, och köpte även Kinamat med hem från våran lilla lokala Kinarestaurang som öppnat här borta för några månader sedan. Första gången vi vart där idag, va väl okej typ. Jag tog stekt kyckling med ananas och sötsursås och hjärtat stekt kyckling med currysås. Hans var iaf god, min gick väl att äta men inget jag kommer tänka att ta igen så att siA. Ska ta och kolla på This Is It strax tänkte jag.

Heppåååre!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback