091215

2009-12-15 | 21:38:17 | Allmänt



Glömde berätta sådan värdelös info som att jag faktiskt var hos frisören igår, mina toppar mådde uselt så det behövdes verkligen en toppning på dom och som tur va så hade James tid för mig. Så det blev en toppning och så slängdes det i lite slingor för att få bort min utväxt och sedan fick jag en julklapp när jag skulle gå därifrån. "Och ta en julklapp under granen!" sa han till mig precis innan jag skulle gå. Det där lilla extra, jag gillar verkligen det där "lilla extra" vissa erbjuder sina kunder. (:   Har klippt mig hos Malin på Salong Downstairs sedan öppning, med undantag att någon annan där har klippt mig ett par gånger. Denna gången var det James, en elev och visst var han duktig och trevlig.  

Har hänt att jag klippt mig på någon annan salong ett par gånger då Malin inte kunnat på ett tag och jag haft panik.


 

Tog julklappen som låg överst. Och hålla sig funkar ju såklart inte!



innuti i julklappen så gömde sig en Play Ball - Fuzzy rocks.  :) 


Nu ska jag;

Nalla en bit kladdkaka som står i kylen.
fila och måla naglarna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback