Svensksommar?

2009-08-04 | 13:00:23 | Allmänt


Den svenska sommaren verkar verkligen ha tackat för sitt? Visserligen vi har hela aug kvar och september kan vara egrann fint, men ärligt. Ta en titt utan för fönstret och man ser bara regn, någonstans där uppe bakom molnen verkar det finnas en sol som vill igenom men tydligen inte tillräckligt nog.. Pratade med pappa för någon timma sedan, han stod och väntade på flyget till Alicante där han ska vara i närmare två veckor i lägenheten. Tur att någon kommer ifrån skitvädret!

 Själv sitter jag hemma hos baby och mest väntar på att han ska sluta jobba, men han slutar inte förens fem. Idag kom jag iaf upp ur sängen i en någorlunda tid, runt elva. Igår så sov jag nästan till halv två, sorgligt but but. Tänkte ta tag i mig själv snart och ev. åka in till stan och säga hej till Sazza på jobbet (beror på när hon börjar jobba.), sedan ska jag in en snabbis på KICKS handla en ny mascara och sedan blir det att handla middag. Idag blir det kyckling har jag bestämmt va hur längesen som hellst jag åt kyckling känns det som. Skandal, jag som älskar kyckling. Nåväl, nu ska jag ta och styra till mig själv egrann.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback