när får jag slå tillbaka?

2009-04-15 | 16:25:42 | Allmänt


Hejsan vänner.

Kom precis in ifrån att testat en sadel som syrran ska sälja, se om den passade på Morando. Och det gjorde den väl sådär, på gränsfall. Nåja, har varit ute och gett Morando och Pistol massa kärlek och även nya lilla fölet har jag kelat med ett tag. Hann knappt komma innanför dörren här hemma innan jag stack ut. Har ju idag spenderat nästan 2h på Pushing The Pins, har gjort min 4e gaddning och självklart var det Leif som gjorde den, Kusinvitamin. http://www.pushingthepins.com/ om någon är sugen på att kika lite. Rekomenderar både Leif och Micke varmt om ni bor i trakterna (Uddevalla och Göteborg)

Jag håller ju som sagt på med att bygga min rygg, idag började jag väl på riktigt med byggandet då den andre kom på plats, jag ska bygga i westerntema och jag är helt bombis på att det kommer bli apgrymt och jag låter min kusin (Leif) måla allt som kommer hamna där. Ser inte så mycket ut i världen precis nu, men oh vad fint de kommer bli.. ÄlskarT. Dock kan jag inte säga att det var helt smärtfritt idag, fasen vad ont det gjorde på vissa ställen, och gud vad jag ville slå han. hahahaha, när får jag ge tillbaka smärtan lixom? 
Nåväl, ska ta och packa en väska nu, tar och åker till Stenungsund idag, ska upp imorgon och ner till Freja och byta ut min Pstav. (Hoppas innerligt att Nihn kommer och möter och följer med mig. Jag och nålar är inte bästa vänner.) sedan så tar jag röd t stan och hem t Mats. Så får se hur uppdateringen kommer att bli fram tills på måndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback