London calling.

2009-04-21 | 19:19:19 | Allmänt


Hejsan vänner.

Puh jag är helt värdelös på att blogga när jag är hos Mats, kom hem däriåfrn idag.
Kom precis in ifrån stallet, ridigt och myst mer Morando och kelat med fölet hon är ju så monster söt så det finns inte. Försöker hitta sladden t kamran så jag kan föra över bilder som jag har på den men såklart i sin vanliga ordning hittar jag den inte. Måste börja tvätta allt jag ska ha med mig till London med och framför allt tänka på vad jag ska ha med mig och hur jag ska packa de, varför är det alltid så jobbigt att packa? Spec nu när jag inte får ha med mig så mycket med. Nåja det löser sig, det gör det alltid! Nej om jag skulle ta och leta efter den jäkla sladden kanske?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback