Jag hatar tidiga morgonar...

2009-04-08 | 10:04:50 | Allmänt


Hejsan vänner.

Jag kan nog aldrig säga att jag hatar tidiga morgonar för många gånger. Imorse vaknade jag vid 6 och har inte kunnat somna om, har varit helt omöjligt. Låg kvar i sängen till 8 sedan gick jag ut i stallet och gav hästarna frukost osv. det regnar så mycket så idag får dom stanna inne, iaf tills det blir uppehåll, det sådär pissregnar och gjort hela natten. Hoppas innerligt det blir bättre väder tills i helgen. Nu har jag duschat och fixat och sitter och har oändligt tråkigt, tar bussen till stenungsund vid 12. Tänkte Nihn skulle möta upp mig på en fika, men hon är här i Uddevalla hos Alex så det går inte, alla andra jobbar väl.. Kev ev. men han jobbar säkert hela dagen "/    Han va så snäll igår och frågade om jag ville komma på smygpremiären av Harrys idag, han hade en biljett åt mig. Tål att tänkas på ivartfall!

inte hört av Angelica ang. ikväll heller? RING MIG.

Åh så surt att det regnar ute, annars hade jag stuckit ut på en ridtur innan jag ska åka, men känner inte för att bli blöt och jävlig, inte vad jag behöver precis nu. Nej, jag måste ta och sysselsätta mig innna jag blir tokig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback