Cherry Cherry..

2009-04-02 | 19:29:49 | Allmänt


Gkväll vänner.

Puh, jag är helt sluuuuuutkörd just nu. Har jagat hästar ute på åkrarna, och tro mig det är inga små åkrar och dom ska såklart springa som dom idioter dom är, ingen ide att ens försöka närma sig, attans att jag inte hade stegräknaren med mig när jag traskat runt där ute i en evighet. Nåja, är iaf färdig jobbad funderar på om jag ohrkar göra lite sadlar eller inte. Vill hellst bara duscha och slänga mig i sängen, men eftersom jag ändå har insläppet så är det ingen ide att hoppa in i duschen än så borde göra några sadlar eller hur? Mamma frågade så snällt tidigare idag om jag kunde tänka mig att ta stallet imorgon med, morgonen har jag gått med på men sen måste jag åka till Std för den jäkla kursen.    - VILL INTE!

Idag har dom spelat sönder Lady Gaga - Eh Eh (nothing else I can say) på radion, jag blir tokig kan inte sluta gå runt och nynna på den. "Cherry Cherry Boom Boom GaGa"



och tro inte det är ända Lady GaGa låten jag har dille på just nu..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback