Top Model time!

2008-09-18 | 20:54:22 | Allmänt


Hejsan Sötnosar!

Nu är klockan Top Model time, sitter i soffan med datorn i knät och kollar. Tyra Banks är bara för vacker, eller vad säger ni? (:  Sitter faktiskt med en liten godispåse med, onyttigt. Men har varit duktig och hållt mig ifrån det på veckodagarna nu. (förutom igår då jag mölade i mig lite chocklad.)  Lagade lite mat till mig själv förut med eftersom mamma är hemma hos Håkan.  Falukorv och stuvade makaroner, avancerat va?

Imorgon åker jag till Norge, ska hem till Caroline. (Tjejen på bilden.) Åh saknar dig gummsan ska bli så himla kul att träffas igen och höra massa skvaller från hennes och Tonjes spontana resa till vårat kära Magaluf förra veckan. Redan fått höra en del saker såklart haha, men ah det lär ju finnas hundra saker till som jag får höra om jag känner mina galna norskor rätt. Hihu. Tycker om er så fruktansvärt mycket. Kommer hem på Måndag har jag tänkt mig, Så vet inte hur uppdateringen i bloggen kommer bli i helgen, får se om det kommer några inlägg eller ej.

Nej nu ska jag fortsätta kolla på Top Model, sen ska jag ut och ge Bolisia kvällsmat och ta på Sansina ett täcke. Sedan blir det att lägga sig i sängen och läsa lite eller kolla ett avsnitt av House. Och imorgon blir det att gå upp tidigt, ska hinna rida innan vi åker imorgon, och vi åker härifrån 11 då färjan till Sandefjord går kl 1 från strömstad. Pappas flickvän bor ju i Sandefjord så därför vi ska dit först, eller han ska dit och jag åker med så slipper jag ta tåg ända ifrån uddevalla tar jag det ifrån Sandefjord istället, tar väl 1,5h eller ngt liknande. men jaja. Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback