U got me.

2008-09-15 | 01:02:39 | Allmänt



Hejsan bloggen!  (:


Idag har det varit en låååång och fartfylld dag, och väldans trevligt har den varit!
Bästa på hela dagen var utan att tveka att träffa min kära kusin, Linda.  fy fasen vad jag saknar henne alltså, men "snart" är hon 18 och då jäklar ska hon med ut och vela med sin kära party glada kusin Keela. Ojoj om någon har gjort bus när dom vart små så är det jag och hon, vi va oskiljbara, vi var ständigt med varandra.. iaf 5 dagar i vecka fram tills mamma och pappa skiljde sig. Gosh saknar sig alltså. ska bli ändring när jag får körkort ska jag komma och hälsa på ofta.
Träffade Bror och mina söta brorsdöttar en sväng idag med, älskade krabbetaskor, jag satt med dom när dom badade, galningar är vad dom är.. skvätte ner hela mig och det var jätte kul ja!? haha men vad gör man inte? Ska vara barnvakt någon dag så ska vi ha en super mysdag; leka på lekplatsen, hoppa på den stora hoppkudden, fika med bulle och saft, borsta hästar och kanske att dom får rida en sväng om vi har en ledig ponny, grilla korv på stranden, gå en promenad och bara ha det mysigt. När jag fått körkort har jag lovat dom att åka till kolmården. Vilken faster jag är va?
Det skärde i mig när vi skulle åka vidare förut Jessie (till höger om bilden) är helt tokig i mig, Samantha med men Jessie känner jag igen mig själv i så mycket konstigt nog. Jag är en favorit hos henne, hon pratar alltid om mig hemma och hon vill ringa och prata med mig och sådär, hade inte träffat dom på ett tag nu så Jessie blev jätte ledsen när jag skulle åka igen. Hon ställde sig på trappan när jag skulle gå ner och kollade på mig med hennes underbart vackra ögon och sa "Faster Keela, inte åka du är alltid borta så länge!" 

Jag älskar mina små småttingar, dom är dom bästa.










That I love you
I have loved you all along
And I miss you
Been far away for far too long
I keep dreaming you'll be with me
and you'll never go
Stop breathing if
I don't see you anymore

On my knees, I'll ask
Last chance for one last dance
‘Cause with you, I'd withstand
All of hell to hold your hand
I'd give it all
I'd give for us
Give anything but I won't give up
‘Cause you know,
you know, you know


Over and Out.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback