"Tjennamoss, knullkompisar!"

2008-09-10 | 22:20:10 | Allmänt

Hejsan bloggen!


Sitter hemma hos mamma nu, inknödd i soffan med en skön filt är jätte mätt och kollar på American pie 2 med mamma och håkan. Kollade på Idol innan såklart, gud så bra en tjej var.. hon som dett stått om i tidningen jag rös andä nerifrån tårna och upp till hårbotten. Ledig imorn och på fredag jag tog mig tid att komma hit lite, inte vart här på länge. Vart ute i stallet och myst och borstat Preme med, ska rida och mysa med både honom och Nischaala imorn då det finns mycket tid att bara ta det lungt, imorn ska jag och mamma göra våran indonesiska kycklinggryta med den är bara föör god alltid lika kul att göra mat med mamma med, vi pratar alltid en extra massa och maten får verkligen kärlek. höhö!

Igår kom Oscar hem t mig i Tanumshede, han hittade nästan ända hem till mig. Kollade film och tjötade, vaknade för sent imorse och gick upp åt och halv kollade på en film medans jag fixade mig, Medans han bara låg i sängen och slappade, för lätt att vara kille ibland tycker jag. Sedan tog vi bussen t Uddevalla där Håkan hämtade mig, Oscar missade sitt tåg så han åkte med hit en liten stund.

Känner egentligen bara för att vara hemma här hos mamma i helgen, men TH fyller ju år så vi ska fira henne på lördag och sådär. Kanske är här tills på iaf lördag dag eller ngt iaf, behöver vara lide med hästarna och sådär, kanske jobba några timmar. Tänkte åka och hälsa på morfar på fredag med, älskade morfar! <3




Min stallkisse har en kissunge över som ingen velat ha än, (hon är mamma till Gucci med) funderar starkt om jag vill ha den oxå? så himlans söt. Jaja, nu ska jag lägga ner datorn.    CYA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback