Thunder road.

2008-09-15 | 23:46:25 | Allmänt

Hejsan söta läsare!


Idag har det åter igen vart en fartfylld dag, vart en sväng till Tanum och hämtat det viktigaste, kläder osv. Ska hämta dom tyngre sakerna nu i veckan då vi har tid och pappa får konka runt på det istället för mig (Y) Red imorse vid 10 tiden, fasen vad kallt det är nu på morgonarna, eller vad säger ni? - Uschamig. 

Sedan Tanum -> hem packa ur släpet -> byta om och fixa mig snabbt som attan -> till Cirkusen med krabbetaskorna.   ÄNTLIGEN hemma, cirkusen var underhållande men jag är så attans trött så visste inte vart jag skulle ta vägen på hemvägen somnade till flera gånger i bilen hem. Fick gå ut till stallet direkt och ge kära hästarna lite hö och vatten, och det är så fruktansvärt kallt ute så jag tycker så synd om dom. Vil bara ta in dom i stallet så dom får mysa sig, men för tidigt än. Jag slänge iaf på Bolisia, Preme och Nischaala täcken. Behövs ju inte heller än fortfarande +grader ute på nätterna men snart är det dax alltså. Jag verkligen avskyr när Nischaala får så hemsk vinterpäls så jag tar på henne täcket nu så slipper hon få så himla tjock vinterpäls och se ut som en fet ponny! (inte som en ponny kanske men ah, ni fattar dealen.) Sen var det raka vägen in i duschen, fruktansvärt skönt. Och nu sitter jag här i sängen och är fortfarande dundertrött redo för natten, ska nog slå på ett avsnitt av House och somna till, upp imorn tidigt och rida innan pappa kommer och hämtar mig. (:

Disa och Gucci ligger bara såå sött brevid varandra just nu på Disas täcke brevid sängen, men går jag ur sängen så kommer Disa vakna och följa efter mig så kan inte ta kort "/  både mobilen och kamran ligger för långt bort för att nå :|


Nattinuffsan, Take care!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback