riktigt mysigt höstväder ute.

2008-09-22 | 17:03:33 | Allmänt


Hejsan sötisar!

.. ah det är riktigt mysigt ute idag alltså. Usch va så trött i morse när jag gick upp vid halv 9, skulle med 10 färjan till strömstad från Sandefjord. Men klarade mig upp från sängen och rakt in i duschen där jag tog en rätt så kall dusch för att vakna, och det hjälpte, käkade frulle och fixade mig lite och sedan åkte vi t färjan- Tror ni jag kunde hålla mig från att köpa något idag? Niet, köpte lite alkohol, passoa, absolut vodka - mango, Hot & Sweet (turkisk peppar), DiorKiss, s1 av desperate housewives och lite godis och sådär.. Så någon dag det är hemskt väder och sådär så ska jag mysa t det framför tvn kan ni lita på.

Varit ute på en härlig promenad idag iaf, i det underbara vädret. Hoppas det blir bra väder resten av veckan med då ska jag ut på en 4h ritt och fika osv. myys!

Mamma bad mig göra käk idag så det blir spaghetti och köttfärsås. Ska åka ner och handla snart så blir middag vid 6 tiden idag, sedan kanske att jag hinner ut och rida en sväng innan jag ska krypa ner framför tvn och kolla CSI vid 9. Blir väl ett anvsnitt eller två av House efteråt. Ska upp tidigt imorn och följa med Pernilla ner till Laholm, Hon ska lämna Charleasy där för träning. Så imorn blir det til att sitta i en bil i flera timmar. Vi ska åka härifrån vid senast halv 10 så får väl vara ute i stallet vid halv 9 tiden för att hjälpa till att fixa allt.

Nej nu ska jag t rotan och handla mat serrni. Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback