Paul Walker, han är fräsch han!

2008-09-02 | 22:13:59 | Allmänt

Hemma i Tanumshede nu igen.. Vart en rätt så trevlig helg. förutom söndagen haha!
Idag har jag inte gjort speciellt mycket alltså, körde från Std till Tanumshede och handlade med Papi på ICA. Han bjöd på en stor handling, snäll är han så kollade han hur vi bodde och lite så, men han hade så borttom hem igen så han va tvungen att åka nästa lika snabbt som vi kom hit tyvärr! Men han kommer nog på torsdag igen då ska vi åka t IKEA och handla lite köks saker och handdukar, sängkläder osv. Funderar på att åka till strömstad och shoppa lite på torsdag med eller om jag ska vänta med det tills på fredag då jag kommer till std igen så kan jag åka in till stan?

Ska nog ta och måla toan imorn, behöver göras så varför dra ut påt?

Vi har myst t det idag, (igen) lagade Tacos och har fast and furious race. ska snart sätta på 3an haha (: Gott lata vi är! Men finns absolut inget att göra här när man inte känner någon. Ut och gå osv men de tar inte hela dagen, längar lite efter att få läxor och behöva läsa. Jag har ju en hel del tid över på dagarna om man säger så.. (H)  Känner för att läsa en super bra bok, men har inte tagit med någon hit så ska nog gå upp och köpa en imorn.



    Så pojksöt!

Nej nu ska jag fixa mig inför natten sen slänga mig i sängen och fortsätta kolla på filmerna med lil sis, kommer nog somna rätt så fort men.. (och ljuden i filmerna är ju sååå underbara och bilarna är ju inte dåliga dom heller, tänk om man hade en sådann *dreggel* hade väl kanske kört ihjäl mig men hahahaha) CYA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback