Film time.

2008-09-29 | 20:36:34 | Allmänt



Sitter nerbäddad i soffan och har film mys i min ensamhet, Gucci och kattungen som fått namnet Baloo av Jessie ligger båda och ligger och knör brevid mig. Kollar på Hulken 2, typisk tjejfilm va? haha nej verkligen inte men den måste ju ses. Så jag har laddat upp med lite naturgodis och så ska jag nu gå och ta lite glass och värma lite hallon, mums mums mums sa jag bara! Lokan står med kall och god här brevid.  Har tänkt på det flera flera gånger men aldrig blivit av innan nu, hade inget att göra har städat och vart ute och gått i nästan 2h och lagat mat så nu är jag trött. ska kolla klart på filmen och försöka komma i säng tidigt eftersom jag inte fått så mycket sömn inatt och är helt tok trött.















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback