T R Ö T T

2008-10-22 | 20:35:26 | Allmänt


Tjingeling sötisar!

Pust, jag kom in för en stund sen efter att jag fått springa runt i hagen och jagat häst och sedan ta hand om häst. Jag sitter inne och kollar på tvn när jag hör ett jävla springande utanför verkligen hårt mot backen så kollar jag ut och ser Faxital flyga över öppningen till hagen och han fastnar såklart så jag kastar mig upp och slänger på mig stövlar och en regnjacka.. (Upptäckte fint när jag kom in att jag enbart hade på mig leggings och ett boxarlinne, fint fint! men har man brottom så har man right?) Någon har råkat släppa ut Faxital i samma hage som Preme (Preme är nybliven valack så han har fortfarande sina hingstfasoner så han är inte redo att go med valackar än. För er som inte vet vad en valack är så är det kort och gott en kille som fått sina kulor borttagna). Preme jagar runt Faxital som fan ut i hagen igen med hela tråden runt bakbenet och den är säkert 8m lång när den har blivit så utdragen.. GAAAH PANIIIIIIK! Fick tillslut iaf tag i Faxital som va helt förstörd. Tog mig hundra år innan jag fick loss han, men han hade inga stora sår och verkade inte direkt skadad, han hade bara några ytliga sår runt om benet och uppe på ryggen så dom har förmodligen bråkat.. Fixade med sårrengöring och helosan så gott det gick och slängde på han ett svett täcke och in i boxen. Bolack stod med inne eftersom Amanda upptäckte att han va halt fram när dom va ute och red.. -SUCK.

Nu är jag iaf inne igen och kollar på make me a supermodel, ouff jag är mega trött. Pappa kommer och hämtar mig vid 12 tiden eftersom mitt tåg går ifrån Göteborg imorn vid 10:50, behöver ju upp fan 6 till morran om jag ska hinna ordentligt annars så lika bra att han hämtar mig nu när han kommer hem ifrån Norge. Han är även gullig och kör mig in till stan så jag slipper ta bussen på morran, snällt va? Nej nu ska jag ta mig en kopp Té och blanda lite keso, banan och apelsin..

Take Care!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback