what to do?

2008-11-06 | 23:18:48 | Allmänt

Jag klarar inte av det här, Åh jag vill bara sova fram tills jag får ett svar, på min stora grej. Vill bara veta nu, jag blir helt jäkla psykad av den här väntan, tur att jag inte kan bita på naglarna (eftersom jag får kväljningar av bara tanken, så himla suskigt ouäck!) för då hade jag nog inte haft några naglar kvar. Jag går runt och är hyper stressad, även fast jag inte behöver vara stressad men förväntansfull? Helt galet iaf, mamma tycker jag ska ta och lugna ner mig och jag håller med henne, tänk om det inte blir något, jag kommer bli så himla besviken ass. Vi får hoppas på det bästa eller hur? Jag lovar att jag ska berätta direkt jag har fått ett svar på hur det blir mina gullungar. Ni håller väl tummarna för mig?
Kommentarer
ellinor säger:

vad för jävla grej :O väck aldrig nyfikenheten i mig! :O

2008-11-07 | 11:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback