Ingenting är omöjligt!

2008-05-05 | 19:35:55 | Allmänt

gött med vinst idag. Herregudanens. Ingenting är omöjligt!

image47

Jobbat hela dagen, vaknade av frukost på sängen idag. Ih mysigt (:    Var ute och sprang en sväng innan jag började jobba med, känndes skönt faktiskt, kanske ska bli en vana? Slutade för ca. 30 min sedan men har svårt att dra mig hemmåt, How come? Funderar på om jag ska ta mig en sväng ut och rida eller om jag ska ta en långpromenad med vovvarna. Hinner inte båda tyvärr.. Blir nog ridningen och en kort promenad med vovvarna..

Suttit och kollat en hel del på "Hejdå" saker att göra idag, Paintball står högt på listan just nu.. Får ta tummen ur och börja planera lite nu kanske, menar bara 6 helger kvar!!! Helt sinnes vad tiden går fort och den bara rinner iväg. Inte långt kvar nu asså, herregudanens vad jag längtar!




Tjingeling Badring
Over and Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback