Stop all your pretending.

2008-01-24 | 16:53:59 | Allmänt

I know you know I know..

Hopp, Gick upp 9 idag va helt sinnes i zombie tillstånd. Ställde in mjölken i skafferiet och oboyen i kylskåpet (Y)
Smart där, la inte märke till det innan jag va inne andra gången och rotade i kylskåpet. - wtf, vad gör oboyen här!?
Sen garvade jag gött skönt och länge åt mig själv Jag är verkligen så jävla morgon trött. Det är sjukt!

Tog bussen ner till stationen och gick till Studio Five så jag va där typ 10 i 11 eftersom jag skulle klippas och färgas vid 11. Ojojoj, asså nog om att när man är hos frisören så hör man jämt skit snack men idag va det oändligt, men de är gött underhållande att lyssna på när man sitter där med färgen i håret..  Nina berättade att en som brukar klippa sig hos henne fick blåatoppar av deras nya askpulver, asså riktigt blåa inte lite blåa, fast mer åt turkos hållet. va sjukt... fick se bild bevis.  dom fattar inte hur de hade kunnat bli så hade ringt runt till allt och alla och tillverkarna osv åh ingen fattade något alls haha åh inte jag heller för den delen.. va sjukt. Sen så hade det inte hänt på någon annan förutom henne då, och dom hade andvänt den på ca 40 redan. Tror ni inte att MINA TOPPAR BLEV BLÅA MED??   fy, men dom fixade bort det snabbt och enkelt som tur va så nu är jag den andre det hänt för. Mysterium det där uppenbarligen. Va inte klar förens kl. 14:30 hos frissan :O helt sjukt lång tid jag va där. men krävdes en del blekningar och sen skulle de ju klippas med. Blev fin fint iaf (:


image12

En fuling bild. bara för att få en uppfattning om hur det ser ut. (Y)

Idag åker min fru till England "/
Buuh, Hjelte och Cattis åkte redan i tisdags. Och idag åker Linnéa, Th, Jennifer och Emlan.
- För att hälsa på Mark, Mitch och dom andra två som jag inte minns vad dom heter. haha.
Hjelte funderar skarpt på att stanna kvar där, Hitta jobb och va där i några månader. Buh. :|   Men, kan bli en kul grejj för henne att göra visserligen (: Hon blir ju ändå 21 i sommar så hon borde ut och utforska världen lid ;)

Som mig, 21 Juni åker jag iväg för att stanna borta hela sommarn. Efter det så blire 1 år med skola igen sen så kör jag påt dirr igen efter studenten. Jorden runt resa och Aupair är det som står som nästa grej på listan!
(Dock vet jag inte vilket av dom jag gör först ^^ men, förmodligen aupair så man kan spara lid pengar och sen sticka iväg. Börja i USA typ. ) men men det återstår att se vad som händer och sker (:


Lagar mat, eller lagade heter det kanske.. Lasagne som står i ungnen nue. - Mums. 
Aet kommer hit vilken sekund som hellst med så får la städa undan lite i köket nue.

Over and Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback