20080411

2008-02-27 | 22:15:49 | Allmänt

elfte april tvåtusenåtta, ett datum som jag just nu längtar till galet mycket.
Datumet då det är dax för Pre-Party á la Magaluf. Grupp 6, kommer bli så galet bra. Pre-Partyt är på Rockefeller i Oslo och sjukt glad när jag såg att Hed Kandi är då.. Såå bra musik och hört att det ska va helt galet bra fest. Stort som fan så tja, man kan väll säga att jag längtar. Ska bli kul att träffa folk som ska med ner, Kine, Ida, Caroline från norge te.x kan inte bli värre än lyckat. Bjudit med mig några andra eftersom inte Kevin kan följa med eftersom han inte är 18 än "/   men men, jag ska ha kul för dig med gubben!

För er fjollor som inte vet vad Hed Kandi är så får ni en länk att checka: http://beta.hedkandi.com/Pages/default.aspx


Även att jag mått dåligt hela dagen så har dagen ändå vart bra, eller hyffsat bra. Fått gjort mycket på körskolan idag med känns riktigt bra.. Körkort snart kanske?  - Man kan ju hålla tummarna för mig iaf (;
... Jag är så sjukt sugen på att dra till England 26/4 och kolla Chelsea vs. Man U. 7995;- flyg / hotell / matchbiljett synn att inte dom pengarna finns just nu bara. Ingen som vill sponsra mig på det? haha (:
Nej nu ska jag göra min kära pappa sällskap i vardagsrummet och kolla på film.

Over and Out.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback