thaimassage, helt underbart!

2008-12-08 | 18:57:56 | Allmänt


Hejsan sötnosar.

Idag så tog jag första massagen sen jag kom hit, helt  U N D E R B A R T dom kan verkligen sin sak och det är alltid lika skönt, herregudanens då. Massören skrattade åt mig när jag nästan dog av skratt när hon tog bort sanden från mina fötter, jag är ju så himla kittlig så jävlades hon såklart ännu mera, fick nästan panik där ett tag. Ouff, de va jobbigt haha! Jag ska ta och börja gå på massage 1-2 ggr i månaden hemma har jag bestämt mig för, jag behöver det.

Va rädd för att det skulle vara dåligt väder idag men icke, solen sken som aldrig förr och det blåste jätte behagligt så vi tog och drog till stranden (Patong) och spenderade dagen vid havet. Love it, käkade även på något skit bra ställe och fick supergod sweet and sour kyckling. mums!  Något som är det godaste man kan beställa här nere (enligt mig) är kyckling i kokosmjölk och gröncurry och alla dess grönsaker som är med i... SÅ FRUKTANSVÄRT GOTT, helt klart favoriten i Thaiköket enligt min mening, kan vara oändligt starkt så det inte går att äta, säger man svag så får man ungefär en som är mycket stark hemma.. men som sagt, åker ni någonsin till Thailand, try it!



Har kollat lite på kamror här nere, det som är bra är att när man köper så är garantin runt om i hela världen. Köper ju såklart i en riktig butik. Har kollat en hel del på Canon EOS 1000D, vad tror ni? Dock så skiljer det inte spec mycket på priset, någon 500 lapp bara. Men känns tråkigt att vara här utan någon kamra. Ska tänka och kolla vidare på det iaf.

Take Care

Kommentarer
Ellinor säger:

nikon d90! så kan du filma in ;)

2008-12-09 | 19:22:00
Bloggadress: http://ellinorej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback