helt underbar dag, ingen tvekan om att jag älskar Thailand!

2008-12-15 | 16:47:52 | Allmänt


Gokväll världen.

Nu har jag kommit hem, duschat och sovit i ett par timmar. Dagen har varit jätte bra och jätte trevlig verkligen, ingen tvekan om saken. Men lyckats bränna mig lite i ansiktet, lärt mig att jag inte ska ta bara solskyddsfaktor 8 i ansiktet när jag ska vara ute på och vid och framförallt i havet en hel dag så igen. Man lär sig av sina misstag eller hur? Men det är inte så farligt, gör knappt ont och syns inte sådär överdrivet mycket, visst ser man att jag är röd men inget som är OJOJ, och det är väl tur det haha. Phuket Carnevalen går ju som sagt av stapeln idag, dom skjuter raketer för fulla muggar och har sig, hör musik ända hit typ.. Silken fest, men jag är på tok för trött, Iaf just för tillfälet får se om jag rycker upp mig eller om jag går och lägger mig. 




Vid piren, inte dirr fräscht runt om kring, men rätt charmigt. Fasen att jag inte har en superduper kamra, hade kunnat tagit många fräcka och bra bilder här i slummern...

 

snorkel utrustning och en himla trött Keela. Men jag gillade läget iaf, bilderna är inte alltid rättvisa ser ut att vara blek som fasen ibland och det är något som jag inte är på långa vägar.

 

några bilder från idag iaf, (mer på bdb) jag förstår varför jag kommer tillbaka till Thailand gång efter gång, det är helt underbart här, och att komma ut till mitt i ingenstans med vackra stränder och helt kristallklart vatten är helt underbart. Men som sagt, nästa långresa blir till Australien. Men kommer verkligen inte sluta besöka Thailand.



måste bjuda på en bild på mig och pappa tillsammans, före varje utflykt så tar dom alltid kort på en som är framkallade och alltid på någon prydnats grej som man kan få köpa. Denna gången var bilden på en tallrik, haha och ser ni likheten? Den är slående!  Klart var vi tvugna att köpa denna bild, tycker om den himla massa även fast den inte är speciellt vacker haha, men det är far och dotter och likheten skriker.

Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback