forever and ever, babe.

2008-12-12 | 14:30:56 | Allmänt


Hejsan vänner!


Idag har jag slappat på stranden hela dagen, låg 1h vid poolen när jag kom hem igen visserligen. but but. Min hals har börjat krassla så antar att jag ska ta och skruva upp acn lite granna, vägrar att bli dålig här nere det är pest ass. Har testat ladda upp bilder flera ggr nu, men det tar hundra år och när jag precis tror det ska funka så kommer "sidan kan inte visas" fram, just love it? 

Idag har det var lite folk vid hotellet, emot vad man brukar se. Antar att folk åkte hem igår och inatt.. är ju fredag idag så imorgon lär det komma nya. Undra om det är några roliga? jag hoppas på det iaf. Idag tänkte jag ta det lungt om det inte blir som härodagen, jag bangar inte dirr. Spec inte om det är härliga australienare, "AUSSIE, AUSSIE, AUSSIE!" haha, så härliga. Dom är så roliga, här i Patong är det väldigt många ifrån australien och dom är så vänliga mot varandra, om dom går förbi någon dom ser är australienare så börjar dom ropa "aussie, aussie, aussie" och alla som är australienare svarar såklart samma tillbaka, och jag kan lova att det blir väldigt många skrikande människor då, högt och tydligt.. Sjukt härliga människor ass! precis sovit en stund och nu duschat och klätt på mig, ska ta och åka in och käka och så bara sedan hem igenom om inget händer på vägen som sagt.


Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback