Lördag

2007-12-02 | 05:04:53 | Allmänt

Vi vet la alla hur de är när de änna kryper en varm känsla genom hela ens kropp ? Den där härliga känslan som man inte känner allt för ofta... det ända du kan tänka på, det ända som du längtar efter?






Ni är allt bra dumma jävlar om ni trodde jag menade något annat!!!
Kan ni på allvar säga att ni inte ÄLSKAR julen?

Kan fan inte sova så kan lika väl skriva lite skit här!
Jaja, Idag (Igår?) så va både jag och Jåss inte på humör för något direkt. Så vi bestämmde oss för myskväll!
Jävla latmaskar, men det är oändligt skönt ibland asså. Vi hyrde 4 stycken filmer och vi somnade inte på en ända :'D Kors i taket......  Whaaaat evvuuur! Vi såg: Shark Tale
                                                                                           Over the hedge
                                                                                           Snow Dogs
                                                                                           Gustav 2


haha vi är som barnungar, But we like it! Snacka om att översätta helt knäppt. Helt galet haha.. va så sjukt mycket vi garvade åt.. HAHA te.x  när man gör filmen eller tänker ihop manus o.s.v. hur får man för sig att när alla hajar/späckhuggare står i en kö så att en haj ska fisa så de bubblar så spricker bubblan precis vid späckhuggarns ansikte så att den svimmar ? HAHAHAHA  :'D Mah gad kul.             Eller hur kan man översätta "This town is goin´ doooooown" till:    "Den som fiser i Oscars dricka får genast hicka"      eller vad fan de va? HAHAHA bara för att de ska rimma eller vadå? Den som vet ge mig en förklaring. (H)
Jåss stack hem vid 03:00 tiden iaf åh nu är klockan 04:52 :|    Angelica ringde vid 03:30 något och va dyng åh skulle tjöta..  hon berättade bl.a. att hon hade ställt sig och gjort fiskpinnar och mos när hon hade kommit hem som va typ vid 3 tiden.. Det matvraket förvånar mig inte allt för ofta haha men de va sjukt. Åh va hon tjötade haha, oändligt de tog aldrig slut om bävrarna osv. fick tvinga henne till att lägga på till slut åh de va la runt kvart över 4 eller något... hon kommer nog inte må bäst imon men rätt åt henne skit unge ska inte va ute åh vela ;)

Förut när vi kollade på filmen så kom jag på att jag har nationella på onsdag i matte A. PALLLAR INTEE!!! 
Hur kan man va så värdelös på matte? Jag fattar inte, har aldrig fattat + tycker det är oändligt tråkigt sen finns det inte heller någon hemma som kan hjälpa mig både mamma åh pappa är totalt värdelösa på matte, syrran är väll lite mer skillad men hon bor ju fan i växjö nu för tin ja. Åh Eddie ska vi inte ens tala om!! Fick ETT jävla poäng ifrån Godkänt förra året. ÅÅÅÅH SÅ JÄÄÄÄVLA IRRITERANDE! Hopppas som fan att jag ska klara det denna gången så jag kan slippa tänka på den jävla matten, Fy fan för matte! 



Btw, Piercade mig igår (I förrgår?) med (H)



Nämen hej vem är du har vi träffats förut? - Hörrö du jag tro de! 
Nämen shit va kul, du ser ut som jag men bor i en spegel.

släpp mig fri, låt mig slippa det här.




Over and Out.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback