110930

2011-09-30 | 12:32:44 | Allmänt


tjingtjing, kom nyss hem igen efter att ha varit och tränat är hungrig som fan så tänker göra lite lunch, omelett med kantarellstuvning kanske? namnomnam. Ska sticka iväg till stallet efter lunchen och sedan hem och ta en powernap innan det är dax att sticka till jobbet. 19-11 är det som står på schemat, och jag kommer vara supertrött imorgon så jag åker nog hem och sover i två-tre timmar som vanligt innan dagen börjar för mig. Är visserligens om en zombie även om jag fått sovit eller inte.

Tänkte jag skulle försöka hinna med en promenad oxå, dock är det så jävla disigt och trist ute.. hade hellre haft solsken men det regnar iaf inte.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback