nytt regntäcke till Morando..

2011-09-29 | 23:05:21 | Allmänt


Jag fick med mig en sadelhängare förut, fick även med mig ett par boots och ett 100g fodrat regntäcke ifrån three horses som var på kampanj, från 899;- till 399;- liiiiiite litet i storleken måste jag säga men det satt bra ivartfall. Jag behövde ju köpa ett nytt, detta kom på impuls men det blir säkert bra. Behöver köpa ett till vintertäcke med men det är det ingen bråska med ännu som tur är :)

I helgen blir det nog mycket tid som spenderas i stallet om det är bra väder, vi ska flytta upp Morando och Cornelia till vinterhagen men den behövs gås igenom först och sätta upp mellan staket då Cornelia tydligen biter på stolparna.. Dom går fortfarande kvar nere i sommarhagen tillsammans med Pale, men han flyttar till en fodervärd imorgon, han är så himla go så kommer bli lite tomt utan honom. Ska bli skönt att få upp dom till vinterhagen nu så man slipper stressa ihjäl sig om man har lite bråttom och ligger efter i tiden och måste springa upp och ner till sommarhagen. Nu ska jag ta ut hunden på sista rundan för idag och sedan ska jag slänga mig i sängen, är aptrött.








Kommentarer
Gaymasen säger:

Får ta och göra det. Kanske dags att köpa träningskläder när man haft samma sen högstadiet.. ;-D

2011-09-30 | 11:38:33
Bloggadress: http://gaymasen.se
Gaymasen säger:

Och tack angående videobloggen :D

2011-09-30 | 11:55:52
Bloggadress: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback