110914

2011-09-14 | 12:36:08 | Allmänt


När jag precis skulle börja laga middag igår så ringde det på dörren, jag skrek kom in, ingen kom in (vi väntade besök av R). Går och öppnar dörren lite halvsurt och där stor lil sis med en påse godis och en coca cola i regnet och blåsten och säger "tisdagsmys!". Eftersom jag inte har någon mobil och hon inte har något internet nu innan sin flytt så kan vi inte få tag i varandra, så hon chansade på att vi var hemma. muhahaha, så vi kollade på Idol och Bridesmaids, sistnämnda var riktigt härlig faktiskt man fick sig många skratt.

Nu sitter jag färdig för att först åka till stallet och sedan åka till teknikmagasinet för att FÖRHOPPNINGSVIS hämta ut min mobil och därefter till N och därefter till stenungsund för att jobba lite. Kommer säkert vara hemma rätt sent idag, butbut.


inte så gamla tjejer, 14 år?












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback