håll tummar och tår

2011-09-13 | 19:12:12 | Allmänt


fytusan vilket blåsväder det är ute, när jag körde över göta älvbron förut så tog en redig vind tag i bilen... känndes sådär kan jag erkänna. Och det finns sådanna jävla nötter som har körkort (eller kanske inte körkort!?) så man undrar hur fan dom egentligen fick det. Garanterat köpta.

Nu har jag fått fixat ett nytt simkort till mobilen, gick in och kollade läget på min mobil idag bara för skojs skull och OJ vad glad jag blev när det stod att den var färdig, åkte till teknikmagasinet och som sa att den stod med på följesedeln inför imorgon, men har jag otur så får jag den inte förens i övermorgon iaf om nötterna inte postar den innan kl. 18 idag. Nu håller vi tummar och tår för att jag får den imorgon, okej?


HTC desire HD, jag saknar dig min vän.








Kommentarer
emilia säger:

mår den bra nu? :)

2011-09-13 | 19:44:00
Bloggadress: http://espot.blogg.se/
jennie säger:

hej allt bra idag? många kramar

2011-09-14 | 11:12:36
Bloggadress: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback