tomatsoppa med tortellini

2011-09-03 | 21:57:51 | Allmänt


Kom hem ifrån stallet strax innan 21 och ställde mig direkt vid spisen och laga middag, kan säga att jag gjorde det lättaste vi hade i kylen, drog ihop till en tomatsoppa med tortellini och lite riven ost över, supergott. Vi tog en lugn skogsrunda idag, imorgon ska vi dock ut och klättra och motionera ordentligt, vi ska ta en rätt lång runda så kommer vara borta länge imorgon igen. Idag så lallade jag runt en hel del, fyllde upp boxen med torv, fyllde upp tunnan med vatten, plockade iordning lite, lät han stå in sig lite i boxen osv. osv. osv. NU ska jag duscha, och försöka hitta en ny rygg till salu på blocket, dör snart tyP.








Kommentarer
therese säger:

Sv: Okej! vad tråkigt att du lära triangelmärka hästen. men sjävlklart tycker jag att du ska starta i en clear round! :) du får berätta om du gör det sen!



Jag tävlade lite grann förr, men när jag skaffade min häst var det ju absolut inte tänkt att jag skulle ha ett varmblod utan en tävlingsponny, men fastnade för honom på något vis.. Skulle börja hopptävla med Spirit, men han går inte in i transporten.. Så nu har det inte blivit av att tävla på många år, vilket är tråkigt! Hoppas jag kan göra de med nästa häst :)

2011-09-03 | 22:40:14
Bloggadress: http://tinythess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback