tidig morgon, fo sho.

2011-09-07 | 06:33:02 | Allmänt


Godmorgon, fyfan vad jobbigt det är att gå upp såhär tidigt (gick upp 06.00). Kommer garanterat ta en powenap senare under eftermiddagen ^^ Jag har ju som sagt ingen mobil och litar inte helt på väckar klockan vi har hemma så hjärtat väckte mig när han gick upp, sitter nu och äter frukost och ska sedan åka till stallet och rida, därefter släppa ut honom i regnet och blåsten igen. Fy sånt tråkigt väder, hoppas det blir fint till helgen iaf då vi ska på 100års kalas, mamma och hennes gubbe fyller 50 båda två iår och på lördag har dom en fest, ska hjälpa mamma med smörgåstårtor, handling, bakverk/tårtor osv. så jag åker dit imorgon och förmodligen har jag ingen telefon då heller så kommer nog bli jävligt glest med update. Time will tell, nu ska jag äta upp gröten och sedan åka.


miss jo phååååne.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback