stall lycke

2011-09-04 | 23:58:58 | Allmänt


Här hemma har vi kollat på Idol och ätit popcorn, sedan ett avsnitt Dexter såklart. Ridturen idag var helt underbar, vilka ridvägar det finns och vilka ridkompisar. Hovslagaren var även och verkade honom idag, och vilket pris 250kr bara, billigaste för mig änsålänge och han gjorde ett kanon jobb. Inatt står alla häsar inne då vi ska ta träckprov till morgonen, så jag ska upp med tuppen (ska vara där vid 7) och hjälpa till samt släppa ut hästarna. Dock blir det en ridtur för min del direkt på morgonen, har tusen saker att göra imorgon så likabra att jag är uppe så tidigt. Ska både till std och uddevalla och sedan förbi syrran på vägen hem på orust, och sedan ska jag även lämna en sak på tjörn. Kommer helt enkelt sitta i bilen i stortsätt halva dagen imorgon. FUN.

Nu ska jag iaf hoppa in i duschen och sedan inta sängen, är jättetrött.











Kommentarer
Olivia säger:

Haft en bra dag?

2011-09-06 | 18:13:09
Bloggadress: http://denendaolivias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback