lost in the forest

2011-09-06 | 19:06:36 | Allmänt


Hej mina fina kaktusar.

Jag har varit off igen som ni säkert märkt, anledningen till detta är att jag inte var hemma på hela dagen igår, kom hem kl. 00,15 tyP och gick direkt och la mig. Idag har jag varit igång hela dagen oxå och inte varit hemma + att jag tappat min mobil. Hur FAN jag nu lyckades med det, kan säga att jag är riktigt lättad över att det var min gamla och inte HTCn som fortfarande är inne på lagning. Ringde nyss och spärrade mitt abonnemang och måste prata med kundtjänst nu om ett nytt simkort osv. hoppas jag kan få samma nr, haft det sedan jag var typ... 14?

ska förbi teknikmagasinet där min mobil är på lagning imorgon samt förbi 3 och hämta ett nytt simkort + tusen andra saker att göra imorgon. Nu ska jag åka och köpa mjölk och blockchoklad, ska baka.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback