gymbyte?

2011-09-07 | 19:13:09 | Allmänt


som det ligger till just nu är jag på sportlife och tränar och varit sedan jag köpte gymkort. Jag funderar dock på att säga upp det då det är så jävla dyrt, betalar 475;-/månaden och då har jag så jag kan träna på alla anläggningar, sol, gruppträning och gym men i det stora hela så är det gymmet jag spenderar tiden på. Sola har jag gjort tyP 3ggr? gruppträningen använder jag mig av ibalnd, borde göra det oftare och kommer säkert köra stenhårt med gruppträning dom 2månaderna som uppsägningstiden är på. Men för att komma till saken, det är för dyrt för mig just nu och fitness 24 seven har öppnat på vid kvilletorget, dvs. tar mig inte många minuter mer att ta mig dit än till sportlifen jag tränar på 98% av gångerna, vid swedenborgsplatsen.

Jag var förbi idag och kikade in, ser superduper fräscht ut och dom ska tydligen ha bra maskiner och lösvikter osv. det finns även plus anläggningar men då måste jag åka in till stan (plusanläggning har dom gruppträning på tydligen). det kostar 99;-/månaden för dagskortet men då är det 06-16, men för 199;-/månaden är det dygnet runt som gäller.. det sistnämda är det nog som gäller för mig.









Kommentarer
Linda säger:

nice med gymmandet!½

2011-09-07 | 19:40:08
Bloggadress: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback