busväder

2011-09-07 | 00:20:34 | Allmänt


tog på mig stövlar, regnjacka och en ficklampa och åkte iväg till stallet för att ta in min häst. Det är sånt jäääävla busväder ute så det är helt galet, han har haft täcke på sig hela dagen men nä, kännde att jag ville ha in honom eftersom det ska fortsätta regna och blåsa hela natten. Det hade inte regnat igenom täcket men det var inte så långt ifrån och han blev så himla glad av att komma in. Vi kelade lite och sådär innan jag åkte hem igen, testade även hänga upp ett hönät för att se hur det går denna gången. Sist blev han galen på det och det låg hö överallt, dock gjorde det det igår med eftersom det är SKURET, och jag HAAAAAATAR skuret hö så jävla drösigt.

Imorgon har jag som sagt en del att göra så jag går upp tillsammans med hjärtat, åker till stallet, rider, hem och duscha, gå på ett möte, fixa nytt simkort, gå till teknikmagasinet och kolla läget med mobilen och berätta att dom bara kan nå mig via mail and so on.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback