breaking dawn part 1.

2011-09-27 | 17:25:57 | Allmänt


BLÖH vad tråkigt det är att storstäda, har dammsugit och torkat golven och städat ur ugnen och micron. Nu är det bara all dammning kvar samt vika en jävla massa tvätt och slänga i en mer jävla massa tvätt. Ska laga mat med, hjärtat har iaf slutat jobbet så jag kommer börja med maten snart, åt ingenting förut så jag är aphungrig kan jag lova. Tur att maten går fort att laga, glömde dock handla purjolöken så det är jag lite bitter över. BUTBUT, what to do, what to do?


föresten, jag längtar så JÄÄÄÄÄÄÄVLA mycket till breaking dawn, fan alltså. Tänkte jag ev. skulle gå på TwiDay (twilightsaga maraton som SF anordnar tillsammans med Nordisk film) men L kan inte den dagen, 15 november. Så vi kanske har vårat egna här hemma istället, time will tell.








Kommentarer
Emelie säger:

Åååh, jag längtar också! Har sett att på Coop har de gjort om ställningen till lösviktsgodiset till reklam med breaking dawn :)

2011-10-01 | 18:48:33
Bloggadress: http://emptypages.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback