110926

2011-09-26 | 23:33:02 | Allmänt

Gokväll, jag ber om ursäkt för en värdelös update men idag har jag inte varit hemma på hela dagen, har varit och hämtat en massa sadlar som ska provas ut och gjort massa andra saker. Hämtade hjärtat på jobbet kl. 17, fick nya vindrutetorkare.. vet inte om han kanske försökte pika? Vi åkte och storhandlade, kom hem och gjorde mat och idag blev det tacos, vi hade även A på besök en stund hon hade nämligen glömt sin plånbok i min väska när vi var på Ullared i lördags. Chillade lite och sedan åkte jag till stallet och tog in hästarna och gosade en himla massa förstås så jag har precis kommit hem igen och ska hoppa in i duschen och sedan sova. Hoppas att ni har haft en fin dag och somnar sött sedan.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback