110925

2011-09-25 | 20:01:45 | Allmänt



Godday, vi har precis kommit hem ifrån lite äventyr ut till orust och sedan en sväng till uddevalla, på hemvägen så svängde vi in till pappa i stenungsund oxå. mina brorsdöttrar har som sagt fyllt år båda två nu så vi var där och grattade lite idag, myspys att träffa ungarna som vanligt. Var förbi stallet och lämande lite saker på hemvägen oxå men han har fått vila idag, tanken var att vi skulle vara hemma lite tidigare... måste köpa en ny pannlampa, har tappat den i golvet serrni, tyP den tredje som jag gör det med som pajjar. klant javisst!

Här är det jag köpte på Ullared igår btw
- en sax, E-vitamin, himalaya saltsten, pälsglans, vitlökspulver, självhäftande bandage, bomull, och ett par ridvantar till mig.







Kommentarer
Jessi Fox säger:

men satan! har dom så mycke grejer till hästarna på ullared???? shit.. vill nog inte veta hur mycket hundgrejer det finns.

2011-09-26 | 11:04:59
Bloggadress: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Emelie säger:



sv: haha jo att hästarna pratar när det är mat på gång, det känner jag igen ;-)

2011-09-26 | 21:16:08
Bloggadress: http://semlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback