110915

2011-09-15 | 19:17:05 | Allmänt

Är det bara jag som tycker att denna veckan bara har flugit förbi? det är helt galet att det är fredag redan imorgon... min fredag kommer jag nog spendera tillsammans med N och ha myskväll a´la gamlagodatiden(givetvis massa bebismys oxå) och på lördag ska jag jobba, 9-19 men det är ute på styrsö så jag behöver åka hemifrån kl. 7 och är nog inte hemma förens vid närare 21 så jag kommer säkert va kalas trött.

Idag har jag varit lite överallt och flängt, har tex. fått köpt två jäkla förvaringslådor till stallet ÄNTLIGEN, tog bara över 2 månader att få den tummen ur.



varför får man alltid en stor portion när man säger köttbullar med mos? antar dom att an vill ha men stor? och mos fick jag fan inte heller...



våran mysiga lilla sadelkammare, vi är 3 pers i stallet och har ändå hur mycket saker som hellst (sedan står 9st på lösdrift och har uteboxar - dom har egen sadelkammare i annan byggnad) jag köpte två svarta förvaringslådor idag, bryter trenden med deras vita ;) måste dock köpa en till. Har även en gaderob uppe på logen där alla täcken jag inte använder ligger.



ser ni hästarna?




passade på att äta lite björnbär i hagen.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback