110904

2011-09-04 | 13:20:07 | Allmänt


JAG BARA UNDRAR NÄR ALLT SNOR SKA GE MED SIG? SERRI!? solen skiner ute och jag tänkte jag skulle ta en promenad med Sally bort till dammen nu, vid 16 tiden åker jag till stallet och rider tillsammans med L, blir en ordentlig runda idag med en massa klättring. Sedan ska han stå inne inatt eftersom vi ska ta träckprov, så imorgon är det upp tidigt som gäller för utsläpp och ridning på morgonen, kommer bli härligt när jag väl är uppe men kommer vilja stänga av klockan och ligga kvar när den ringer till morgonen!









Kommentarer
Gaymasen säger:

Ja inget slår att vara nyduschad och ha renbäddat... :D

2011-09-04 | 13:34:32
Bloggadress: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback