the hangover part 2

2011-10-31 | 14:34:44 | Allmänt


Startade dagen i stallet vid 8 och började med morgonfodring, utsläpp, mockning, bortsning/kel/gos och sedan en liten promenad. Egentligen skulle jag varit iväg och köpt foder osv idag med men jag mår så fruktansvärt illa så jag åkte hem och la mig på soffan istället, började må illa igår kväll, inte spec kul. Något som däremot är kul är the hangover part 2 som jag och hjärtat kikade på igår ifrån sängläge. HAHAHAHA LÖVE IT! Den ska lätt köpas hem så första filmen får sällskap.






Kommentarer
Nihn säger:

- "En gång såg min kompis en isbjörn som var albino..."

- "Hur kunde han se att det var en albino?!"

- "......Eh, den var svart!"



Hahahaha, som jag skrattade! Förstår inte hur folk kan säga att den inte alls var bra, den är lika bra som ettan ju! ÄLSKA! :D

2011-10-31 | 16:34:35
Rebecca säger:

Jag ska se ettan idag, har inte sett tvåan men den sägs vara bra. Får nog ta och göra det tror jag :)

2011-10-31 | 22:45:13
Bloggadress: http://rebeala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback