111010

2011-10-10 | 13:37:42 | Allmänt


Sitter och skriver vad som ska handlas sedan och tittar ut genom förnster och hoppas att det ska sluta regna, gärna nu. Ska nämligen åka till stallet om 20min och kommer bli pisseblöt under ridturen i detta regnet, ska rida med J idag och hennes 4åring, hon har nyss fått barn så Cornelia är lite ur sitt game så att säga. Ska bli intressant att se hur hon är vid ridning, för i hagen och i boxen är hon inte min stora favorit. Måste fortsätta skriva klart listan nu så jag kan åka sedan, börjar få lite bråttom :)

Hade gärna haft strålande sol och avrit ute med båten hela dagen idag, men nej hösten är här och allt regn hänger med den så det är bara att gilla läget, hösten är ändå en av mina favoriter ändå. Fast utan allt regn, 30% av allt regn hade räckt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback