tips på träningsapp till Android?

2011-05-17 | 23:22:04 | Allmänt



Jag trotsade den jävla blåsten (blåser riktigt mycket!) och tog en kvällspromenad. Tänkte att jag skulle gå ca. 4,5 km men jag slutade på 8,1km istället. Gick på 1h och5min, hade ett rätt högt tempo men jag lyssnade även på min kära hund som ville leka och kasta lite pinne emellan åt. Det började tyvärr bli lite väl mörkt på slutet så hjärtat hoppade över några slag ibland, även fast jag har hunden med mig så gillar jag inte att gå ensam i skogsområden osv. det är läskigt. Finns så sjuka människor här i världen...

Imorgon kommer jag gå ut tidigare på en promenad och hoppas att hjärtat kanske följer med han oxå. Har bara en app nerladdad till mobilen och det är "runstar", någon som har något tips på en bra träningsapp till Android? Nu mina kära små pirater ska jag hoppa ut kläderna och in i duschen, därefter väntar en säng på mig. Längtar till helgen redan, det är inte riktigt okej... det är ju bara tisdag (snart onsdag, DAAAAAH!)








Kommentarer
Jessi Fox säger:

jag har inga tips. jag har precis förtsått vad en "app" är. jag är efterbliven. jag använder fortfarande min tegelsten från nokia.. ååååh vad bitter jag lät. ehehehehe

2011-05-18 | 09:14:04
Bloggadress: http://jessiljungkvist.blogg.se/
FATMA | underhållning säger:

Vilken serie säsongfinal ser du mest fram emot? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback